v sobotu 14. října 2006
Na většinu komerčních dotazů odpovídá vyhledávání na Atlas.cz na prvním místě inzerátem eTargetu (první modře podbarvená pozice). Zkuste si schválně na
Pokud neznáte eTarget.cz, tak je to původně slovenský reklamní systém placený za proklik. Dodává kontextovou reklamu českým obsahovým serverům (podobně jako bbKontext a AdFox). Narozdíl od své konkurence umí zařídit reklamu cílenou na hledaný dotaz na menších českých vyhledávačích (Volny, Quick, nyní Atlas). Tím se od své kontextové konkurence odlišuje, protože pokročilejší inzerenti preferují cílení podle uživatelského dotazu před kontextem. To jsem ale odbočil od tématu.
Jsem celkem překvapený, že k sobě Atlas PPC model pustil. Atlas umí horní pozice lépe zhodnotit přímým prodejem, protože má lepší pověst než návštěvnost. Přímy z přímého prodeje (na období) jsou tvořeny pověstí, příjmy z PPC návštěvností.
Další články jsou v archivu.
Nejnovější příspěvky na hlavní stránce blogu.