Yuhůův weblog o webu

v sobotu 14. října 2006

eTarget na Atlasu

Na většinu komerčních dotazů odpovídá vyhledávání na Atlas.cz na prvním místě inzerátem eTargetu (první modře podbarvená pozice). Dejte si schválně na Atlasu něco

. Že je inzerát z eTargetu, poznáte tak, že odkaz vede na jakousi doménu etargetnet. (Nechce se mi sem dávat odkaz na hledání konkrétního slova, abyste pak náhodnému inzerentovi, moji milí čtenáři, zbytečně nevyklikali rozpočet.)

Pokud neznáte eTarget, tak je to původně slovenský reklamní systém placený za proklik. Dodává kontextovou reklamu českým obsahovým serverům (podobně jako bbKontext a AdFox). Narozdíl od své konkurence umí zařídit reklamu cílenou na hledaný dotaz na menších českých vyhledávačích (Volny, Quick, nyní Atlas). Tím se od své kontextové konkurence odlišuje, protože pokročilejší inzerenti preferují cílení podle uživatelského dotazu před kontextem. To jsem ale odbočil od tématu.

Jsem celkem překvapený, že k sobě Atlas PPC model pustil. Atlas umí horní pozice lépe zhodnotit přímým prodejem, protože má lepší pověst než návštěvnost. Přímy z přímého prodeje jsou tvořeny pověstí, příjmy z PPC návštěvností.

trvalý odkaz

Přidat nebo číst komentáře, počet: číslo

Yuhůův weblog píše Dušan Janovský známý jako Yuhů. Kontakt. Weblog patří pod Jak psát web.