Yuhůův weblog o webu

ve středu 23. března 2005

Potenza bez poplatků

Pokud jste v minulosti uvažovali o inzerování na provizním reklamním tržišti Potenza, možná vás odradily vstupní poplatky nebo požadovaná minimální útrata. Provozovatelé Potenzy jsou si tohoto problému pravděpodobně vědomi, protože teď vyhlásili zásadní slevu.

Kdo se v českých zemích pokouší svoje produkty a služby inzerovat na webu, naráží na nedostatek nabídky solidních reklamních produktů, které by přinášely větší počet zákazníků. Google AdWords je sice fajn, ale zasahuje malé množství lidí (odhaduju 20%), eTarget má zásah ještě nižší a je v zásadě dražší. Seznam je vyprodaný nebo předražený, Centrum předražené. Bannerové reklamy jsou dobré většinou pouze na propagaci značky (pokud vůbec) a jejich nabízené ceny mi připadají zbytečně vysoké. Pokud máte e-shop nebo nabízíte služby, můžete sice spustit vlastní provizní program, ale je s tím spousta piplání. Sečteno a podtrženo je tu díra na trhu a není zrovna malá.

Myšlenka reklamního tržiště stojí na tom, že se sdružují provizní programy -- poptávky inzerentů -- a na jednom místě se to nabízí majitelům reklamního prostoru -- partnerům (majitelům stránek). Jako partner si mohu vybrat kampaň nějakého inzerenta a nasadím si ji na svůj web. Výhoda Potenzy je ta, že by to mělo být pro inzerenty i pro partnery dost jednoduché -- jednám s jedním subjektem, ne s tisícem. V tuto chvíli už je v Potenze docela dost velkých webů nabízejících reklamní prostor (z hlavy si vzpomenu třeba na blueboard.cz), takže případná kampaň může mít slušný zásah.

Především firmám, které pečlivě zvažují každý výdaj na reklamu či podporu prodeje, chceme pomoci zbavit se strachu z inzerování na Internetu a ukázat výhody affiliate marketingu. To je zejména okamžitě viditelný výsledek a přímá návratnost investic. (Karel Mrázek, manažer Potenzy)

trvalý odkaz

Přidat nebo číst komentáře, počet: číslo

Yuhůův weblog píše Dušan Janovský známý jako Yuhů. Kontakt. Weblog patří pod Jak psát web.