ve čtvrtek 13. července 2006
Zajímavá byla pasáž, kdy Jennifer promítala, jak vypadají různé mapy od různých portálů (Yahoo a tak), a říkala, že se neinspirovali, ale že to prostě nejde udělat jinak. Docela jsem se bavil. Možná jsem jí blbě rozuměl, bylo to celé anglicky. Jennifer osobně dělá na rozhraní AdSense, ostatní projekty moc nezná. To byla škoda, protože tím pádem přednáška byla dost málo konkrétní.
Google věnuje 70 % svých kapacit na hledání, AdWords a toolbar. 20 procent na boční služby jako Gmail, nebo zprávy. Pouze 10 % úsilí věnují projektům nezávislým na hledání, jako je Picasa, Google Earth, Analytics, Orkut a podobně.
Pozvánka na přednášku asi nemá trvalého odkazu (nyní je program na http://www.sigchi.cz/).
Další články jsou v archivu.
Nejnovější příspěvky na hlavní stránce blogu.